dilluns, 22 de juny del 2026

PRESENTACIO “BENILLOBA:MEMÒRIA D’UN POBLE”

 


             












          El dissabte  21 de juny de 2026 vaig presentar una exposició de fotos antigues amb aquest títol. L’exposició consistia amb 20 panells, cadascun dedicat a un tema diferent, que mostrava quasi 300 fotos totes referent  al poble i a la seua gent amb la qual intente fer una aproximació visual al que ha segut la vida d’aquest poble durant el segle XX.  Va assistir molta gent que va gaudir mirant les fotos, reconeixent i recordant   a persones, moments, paisatges que ja forment part de la història. Aquesta es la primera part d’un projecte més ampli que té  com objectiu un catàleg o arxiu fotogràfic mes ambiciós a la fi de deixar una memòria gràfica del que hem segut i fet en la nostra història més recent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada