![]() |
El dissabte 21 de juny de 2026 vaig presentar una
exposició de fotos antigues amb aquest títol. L’exposició consistia amb 20
panells, cadascun dedicat a un tema diferent, que mostrava quasi 300 fotos
totes referent al poble i a la seua gent
amb la qual intente fer una aproximació visual al que ha segut la vida d’aquest
poble durant el segle XX. Va assistir
molta gent que va gaudir mirant les fotos, reconeixent i recordant a persones, moments, paisatges que ja forment
part de la història. Aquesta es la primera part d’un projecte més ampli que té com objectiu un catàleg o arxiu fotogràfic mes
ambiciós a la fi de deixar una memòria gràfica del que hem segut i fet en la
nostra història més recent.






